Sziasztok!
Újabb késői hírrel tudok jelentkezni. Az előző bejegyzés óta két darab boss-t is sikerült leküzdenünk. Rik Reverb-öt és Stixet is még a 4. nerf előtt! Mindkettőn tovább tartott a progress, mint én vártam, de kitartásunk szerencsére nem hagyott alább. Rik-en az addokkal és kisebb mértékben az oszlopokkal gyűjt meg a bajunk. Stixen, viszont az addok kikerülése és a bombák időben felszedése okozta a legnagyobb gondot. A progress során aztán mindkét boss-nál elmondható, hogy fokozatosan egyre jobban sikerült kezelni a mechanikákat, míg végül győzedelmeskedtünk.
Boss környezet 2/5
Ahhoz képest, hogy ez a boss Gallyvix személyes hype-manje, aki a freshest beat-ekkel tartja táncban egész Undermine-t, ahhoz képest itt nem sok minden utal erre. Van 1-2 fény, de egyáltalán nem különül el a zóna többi részétől. Kb. egy rosszab verziója a Cauldronos arénának. Kopár fallal körülvett szemétkupac. Nem értem ide miért nem egy koncert helyszín került, vagy színpad vagy valami diszkós történet, ami legalább egy kicsit is a boss tematikára utalna. Félre értés ne essék, ami van az nem csúnya, de ettől sokkal, de sokkal jobb is lehetett volna. Nem kap nagy pontszámot.
Boss kinézet 2/5
A goblin modell elmegy, a járgány elég gyenge. A hajtóműveket próbálták hangfalakra cserélni, meg ráaggatni pár kürt szerű tárgyat. Ennél azért több is lehetett volna, a boss kinézet csak nagyon közelről vizsgálva mutatja a tematikát. Az addok egyszerű modellek, az oszlopok is. A hangok tetszenek azért, az ikonikus RIKA-RIKA-RIK Reverb szerintem egy időre az agyamba égett. Cool faktor a hangok miatt közepes.
Effektek 4/10
Játék szempontjából nagyrészt jók, jól kivehető minden. Kinézet szempontjából, nagyon unalmas, hanghullámok szürke effekttel, amit már borzasztóan sokat láttunk. Tank frontalnak nem tudom miért nincs semmi látható része, végül is nem hiányzik, de feldobta volna talán egy picit.
Boss design 6/15
Megmondom őszintén nem különösebben élveztem ennek a boss progress-ét. Első sorban leszögezem, hogy 3 tankkal és 3 healerrel öltük meg. Ezen felállás nélkül valószínűleg még kevésbe élveztem volna, de szeretem, ha van egy boss-on lehetőség nem konvencionális raid összeállítást használni és ennek értelme is van, ezért ez plusz pont. Ezen kívül nem sok pozitívum van, a körökkel összefutás, meg a frontal dodge helyett soak egész redben levő változtatások. A mind control-t viszont nem értem miért így lett kivitelezve, egyik fajtából ki lehet ütni társunkat, másikban csak meghal. Nem is vagyok benne biztos, hogy ez direkt van így. A fight lényege nem sokat változik HC-hoz képest. A lényeg még mindig az add-ok gyors megölése és az oszlopok kezelése. Mínusz pont, hogy az add spawn-ok néha nagyon nagyon rossz RNG-vel történnek és történhetnek.
Élvezet 6/10
Nem túl bonyolult fight, de vannak azért izgalmas pillanatai: vajon meghal-e az utolsó add még időben, odaérek-e időben az oszlophoz stb. Ezen kívül abszolút közepes, de legalább nem túl hosszú.
Nehézség 3/5
Nehezebb, mint az első 2 boss, elég nagy az ugrás, de nagyon sokat számít ehhez a boss-hoz a loyalty buff és a gear. Hétről hétre érezhetően könnyebbedett, ami egy 3. bosshoz szerintem pont megfelel. Sajnos nehezíthet igencsak a bosson, ha véletlenszerűen illegális helyre kerülnek az addok, ezért jár a mínusz.
Összességében erre az összecsapásra 4.6/10, azaz KIHAGYNÁM értékelést adok. Filler bossnak nevezném, dehát végülis csak 3. a raidben sorban nincs semmi kitüntetett pozíciója, ennek megfelel. A boss-t április 6-án öltük meg 56. próbálkozásra realm #36.-ként. A boss-t 3 tankkal 3 healerrel és 14 darab dps-el öltük meg, melyből 6 melee 8 ranged. Átlag ilvl-ünk 665 volt.
Boss környezet 2/5
Elvileg egy hulladékkezelő lenne a környezet, de nincs sehol hulladék, vannak ilyen dobozok, amire ráfoghatjuk, hogy az akar lenni, de én hatalmas szemétkupacokat képzelnék el jó helyszínnek. Ezen kívül itt is fal meg kerítés, meg hegy, ami körülvesz bennünket. Ez 3. bossra is így egymás után már unalmas. Igazából az első 3 boss közül bármelyik helyet cserélhetne és nem igazán tűnne fel a különbség úgy érzem, ez pedig nem jó. Textúrákkal itt sincs probléma, egyszerűen csak unalmas.
Boss kinézet 1/5
Hát ide csak úgy került valami. Egy robot. Mi köze a szemétgyűjtéshez nem tudom. Az addok rendben vannak, a bombás modellek kicsit furcsák, mintha nem tudták volna eldönteni mit akarnak ide. Igazából rákok, de mindenki csigának hívja őket, ami nem jó jel. Hangból egyedül a tank hit során elhangzó „Get rekt!” maradt meg, az jópofa. Cool faktor minimális.
Effektek 6/10
Itt is szépen látható effektekről beszélhetünk. Összességében nincs velük probléma, de nagy dolgokra sem kell számítani. Az égő szemeteket emelném ki, ezeknek elég szép kinézetük van, annyira nem hivalkodóak, hogy eltakarjanak minden mást, de azért látszik, hogy ott van és még hangulatos is.
Boss design 9/15
Ha nagyon nagyon le akarom egyszerűsíteni, akkor add kezelés és WASD check ez az összecsapás, persze egy picit új csomagolásban. A központi mechanika a golyózás, az addok és szemetek felszedése, bomba/másik add kerülgetése. Ehhez jön hozzá még, hogy távoli targeteket kell szakítani és dps-elni, tüzet kerülgetni, AoE-zni. A mythic újítások azt mondom tetszettek. Sajnos azt nem lehet előre megmondani, hogy ki kapja éppen a gurulgatást feladatul, ezért elég nehéz akármilyen CD-kkel is készülni ide. Elég változatos összecsapás, de mintha hiányozna belőle valami, ami összefogja az egészet. Lehet csak én éreztem így.
Élvezet 4/10
Én személy szerint nem igazán élveztem a fight-ot, a golyózásból szinte teljesen kimaradtam, az addok összerángatása és egyszerű boss mozgatások nem túl izgalmasak. Lehet ezért érzem azt, hogy valami hiányzik ebből a designból.
Nehézség 4/5
4. boss, itt már azért erőteljesen bejött, hogy, ha valami nem úgy történik, ahogyan kéne, akkor instant wipe vagy a végére nem marad damage a bossba a golyókból és enrage-el. Azért ezen is segített a gear + buff, de pláne, hogy miután megöltük kapott még egy nerfet. Azért ettől még talán nem lesz triviálisan egyszerű. Korrekt. Azért mert nekünk az átlagnál nehezebben ment, még nem gondolom rossz nehézségűnek. De azért a sok nerfből látszik, hogy valami nem volt oké ezen a ponton, ezért jár egy levonás.
Összességében erre az összecsapásra 5.2/10, azaz KÖZEPES értékelést adok. Egy felejthető boss, viszonylag érdekes mechanikákkal. A boss-t május 6-án öltük meg 152. próbálkozásra realm #39.-ként. A boss-t 2 tankkal 4 healerrel és 14 darab dps-el öltük meg, melyből 4 melee 10 ranged. Átlag ilvl-ünk 670,1 volt.
SPOILER: Idő közben már Sprocketmonger is meghalt. Lassú vagyok, hamarosan arról is érkezik külön hír és talán killvideo is.