Kalandozások Hollywowban: Mad Max, Godzilla és Kong

Sziasztok!
Megy a szezon. Rég nem szórakoztam ilyen jól, jók a dungeon-ök, jó a raid. Talán ezért is maradtak el a frissítések, ha épp van időm inkább játszanék. Klán szinten is elég jól kezdtünk, ismét 2 csapattal indultunk neki a raidelésnek. A normal-t egy nap alatt lezavartuk, sőt egyik csapatunk még a HC első 2-t is. A HC progress további része még 2 hétig tartott ezután. HC Gallywix után még gyorsan megöltük Mythic Vexie-t is március 25-én. Következő raid napunkon Cauldront is, nemrég Rik-et progresszeltük, mostmár Stix-en vagyunk.

Boss környezet 4/5
Nekem személy szerint tetszik, igazából Undermine, mint zóna egész jóra sikerült, ez meg ott játszódik egy picit átalakított, környezetbe illő kerítésekkel körülhatárolt arénában. A talaj kis helyen téglával vagy térkővel kirakott részek és olajjal átitatott föld kombinációja. A bejáratokat elzáró tűzfalak számomra erősek, inkább szeméttel vagy ilyesmivel határoltam volna el, de azon lehet az addok nem tudnának átjönni értelmes módon. Az effekt egyébként nem csúnya csak nagyon videójáték kinézete van a kétdimenziós kiterjedése miatt.

Boss kinézet 4/5
Első boss-hoz képest le a kalappal. Mad Max hatást próbáltak elérni, szerintem sikerült is. Maga a járgány egy fém tank, a tetjén van 5 goblin, ebből egy a lőfegyvert kezeli, ez lehet Vexie. A többi intermission alatt kalapálja a járművet, egyebet nem csinálnak. Ahogy fogy a páncél a tankról, úgy kezdenek megjelenni a fedélzeten kisebb lángocskák, jelezve, hogy a boss bajban van. Szóval összességében a kinézete szép, de az ilyen kis apróságok még dobnak rajta. Az addok kinézetét nem tudnám emlékezetből felidézni, vagy megmondani, hogy milyen színűek a motorok, de ez nem is gond. Kirívóan nem csúnya modell egyik sem. Cool faktor a Mad Max stílus miatt magas, szövegek, hangok nem különösek.

Effektek 7/10
Az olajtócsák nem túl szépek, de nem zavaróak, picit nehézkes látni egyértelműen, hogy hol van a széle, mert nagyon hasonló a talajjal. Nem érdekes, ha bele érsz egy kicsit nagy bajod nem lesz tőle. Általánosságban elmondható, hogy a swirly-k és soak-ok széle nagy javuláson esett keresztül. Mindennek a széle kontúros, ebből a szempontból rossz szó nem érheti az ilyenféle effekteket. A fröccsenő olajtócsák jól megkülönböztethetőek a többi mechanikától.

Boss design 12/15
Meg kell említenem, hogy nagyon vártam egy boss-t, ahol mi is a menő autónkat tudnánk használni, ez lehetett volna az, sajnos nem lett. Ami lett, első boss-nak megfelel. Ha belegondolok elég változatos mechanikákat kell elvégezni. A fight lényegi része, hogy jó helyre érkezzenek a motoros addok és bele álljunk a fröccsenésbe, majd ha megvan, tankoljuk meg a kiütött motorokat. Olajtócsát el kell helyezni, a fölöslegeset fel kell takarítani. Addokat is kell ütni, CC-zni is. Burn fázis. A mythic addíció is elég frappáns, beleillik a fightba. Szóval egy szép mechanika csokor, más számokkal akár egy nehéz boss is lehetne.

Élvezet 7/10
Egy kedves kis fight, nem különösebben hosszú. Intermission sebzés növekedés miatt nagy számokat is láthatunk. Az olajon csúszkálás elég idegesítő, de ez első boss-nál megfelelőbb, hogy ha rossz helyen állsz az kellemetlen, nem meghalsz rögtön.

Nehézség 1/5
Első boss, de ez már tényleg a túl egyszerű kategória. Ezt nem is mutatja semmi sem jobban, mint hogy one-shotoltuk, úgy, hogy BL-t elfelejtettünk resetelni és, ami mechanikát ezen a fighton el lehet rontani, azt elrontottuk.

Összességében erre az összecsapásra 7,0/10, azaz értékelést adok. Jól összerakott fight, változatos mechanikákkal, sajnos az élét csorbítja, hogy nevetségesen egyszerű. A boss-t március 25-én öltük meg 1. próbálkozásra realm #42.-ként. A boss-t 2 tankkal 4 healerrel és 14 darab dps-el öltük meg, melyből 6 melee 8 ranged. Átlag ilvl-ünk 659,0 volt.

Boss környezet 5/5
Ugyanaz elmondható, mint Vexie-nél, ez is Undermine külterülete, csak ez egy stadion szerű helyen zajlik. Van lelátótér szurkoló karaktermodellekkel. A kerítés itt is megjelenik a küzdőtér szélén. Előtte műpálmafák díszítik a környezetet. A talaj homok és – gondolom a nézőtérről – bedobált szemét keveréke. Látunk izzókat, táblákat meg nagyon sok mindent, le sem írom az összeset, egy szó, mint száz szépen kidolgozott és hangulatos.

Boss kinézet 3/5
Nagyon mókás Godzilla vs. King Kong utánzat, de jópofán meg van csinálva. Robot T-Rex és egy felpáncélozott nagyra nőtt gorilla. Modelljük oké, színük rögtön utal is a kapcsolódó mechanikákra. Cool faktor magas a fight grandiózussága és a Godzilla-Kong alap miatt. Szövegük nincs a két boss-nak, jó lett volna, ha valaki a nézőtérről közvetít azért, még hangulatosabbá tette volna a harcot.

Effektek 9/10
Na ezen a boss-on van effekt dögivel. itt is elmondható, de igazából az egész raid-re is igaz, így többet már meg sem említem, hogy a körös és soak mechanikák minden esetben jól láthatóak, nincs vita, hogy benne álltam-e vagy sem. Godzilla oldali tüzes effektek ugyan a narancs hányás kategóriába tartoznak, de nem uralják el a játék- és látóteret, így ezen a fight-on annyira nem zavar. A frontal lézer jól látható, az effekt sem csúnya. A bomba robbanásideje egyértelmű (legalábbis ezen az oldalon :D). Tűzhullámok rendben vannak, láttuk már többször ezt az effektet. Kong oldala nekem látványra kicsit kellemesebb. Az elektromos talaj nincs jól elhatárolva, nehezebben látható, mint a tűz, de nem számottevő mechanikáról van szó, így megbocsátható. Villámos körökön kívül egyéb effekt nem nagyon van itt. Eddig tiszta a fight, aztán jön az intermission, ahol elszabadul a „pokol”. A két boss összecsapásának effektje nagyon ikonikus, rögtön egyik kedvencem lett. Nehezebb fight-on azt mondanám, hogy már túlzás és zavarja a játékmenetet, de ide teljesen oké. Swirly-k hullámok intermissionre nem változnak.

Boss design 7/15
Elég egyszerű kis boss. Dínó oldalon bait-soak-spread szekvencia megy folyamatosan, maki oldalán, pedig a klasszikus nem mozoghatsz sokat, de a mechanikákat kerüld ki. A mythic-es játék összelökések mindkét oldal monotonitását megszakíthatnák, sajnos ezt az egészet 2-3 ember intézi. A megtriplázott frontál meg +1 swirly már-már nevetséges kiegészítése a fightnak. Reméltem intermission-ön valami izgalmasabb mythic mechanika fog történni, sajnos nem így lett, marad a kerülgetése különböző effekteknek.

Élvezet 7/10
Ha nem lenne a kinézet meg téma ilyen jó, akkor ez egy borzalmasan unalmas fight lenne szerintem. Szerencsére ez is hamar leüthető, így inkább pozitív érzésem van a a harc végeztével.

Nehézség 5/5
Megfelel második boss-nak, nagy akadály, nehéz mechanika nincs, de azért nem lehet teljesen eszetlenül sem játszani.

Összességében erre az összecsapásra 7,2/10, azaz értékelést adok. Egy szép és hangulatos fight, unalmas mechanikákkal, ha azt vesszük milyen grandiózus effektek vannak. A boss-t március 28-án öltük meg 18. próbálkozásra realm #39.-ként. A boss-t 2 tankkal 4 healerrel és 14 darab dps-el öltük meg, melyből 5 melee 9 ranged. Átlag ilvl-ünk 662,4 volt.